POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Sklep internetowy znajdujący się na stronie internetowej pod adresem www.poligrafiabrajer.pl umożliwia dokonywanie zakupu za pośrednictwem Internetu.
  2. Realizacja zamówienia i wszelkie szczegóły dotyczące projektu, druku, odbywają się wyłącznie drogą elektroniczną poprzez adres e-mail: jola_bra@vp.pl oraz telefonicznie pod numerem telefonu: 781-960-444
  3. Produkty Poligrafia Brajer oznakowane są adresem strony internetowej.
  4. Ceny towarów znajdujących się w ofercie sklepu są cenami brutto.
  5. Podane ceny nie obejmują kosztów przesyłki.
  6. W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających całkowite lub czasowe realizację złożonego zamówienia firma Poligrafia Brajer zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia lub przedłużenia czasu realizacji zamówienia. O zaistniałej sytuacji zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić Zamawiającego.
  7. Zaprezentowane kolory produktów mogą odbiegać od rzeczywistych barw ze względu na różne ustawienia monitorów. W związku z tym nie odpowiadamy ze efekty złego wykalibrowania oraz niewłaściwie wybranego profilu kolorów w monitorze klienta. Różnorodność stosowanych profili kolorystycznych maszyn drukujących może być również przyczyną różnic kolorystycznych. 
  8. Złożenie zamówienia w sklepie internetowym www.poligrafiabrajer.pl oznacza akceptację niniejszego regulaminu.
  9. Produkty wykonywane w naszym sklepie są wykonywanie na zamówienie i według indywidualnych parametrów wskazanych w zamówieniu przez klienta.
  10. Złożenie zamówienia na sklepie internetowym www.poligrafiabrajer.pl oznacza akceptację realizowanych na indywidualne zamówienie produktów.
  11. Zamówienia są przyjmowane 24 godziny na dobę przez cały rok.
  12. Indywidualny projekt tekstu przed złożeniem zamówienia jest płatny w wysokości 30 zł.
  13. Realizacja zamówienia uzależniona jest od ilości złożonych zamówień i może ulec zmianie o kilka dni. Prosimy więc o składanie zamówień z odpowiednim wyprzedzeniem głównie przed długimi weekendami i Świętami.
  14. Po otrzymaniu wypełnionego formularza w ciągu 2 dni roboczych przesyłamy mailem projekt do akceptacji.
  15. Pierwsze dwie zmiany w projekcie są w cenie zaproszenia, kolejne już są płatne w kwocie 10 zł za zmianę w treści wybranego projektu.
  16. Zamówienia złożone w dni robocze po godzinie 17:00 w soboty, niedzielę oraz święta będą realizowane w pierwszym dniu roboczym.
  17. Termin realizacji uzależniony jest o ilości zamówień i w niektórych przypadkach może ulec wydłużeniu o kilka dni o czym informujemy Zamawiającego.
  18. Przy zamówieniu zaproszeń i dodatków ślubnych powyżej 20 sztuk i ich realizacji projekt jest gratis.
  19. Przy rezygnacji z zamówienia po otrzymanym projekcie kwota zwrotu pieniędzy pomniejszana jest o kwotę w wysokości 50 zł.
  20. Przy rezygnacji z zamówienia w trakcie jego realizacji zwrot jest pomniejszany o kwotę 100 zł plus kwota za projekt.

DANE DO PROJEKTU:

  1.         W wypadku niekompletnego Formularza zamówienia przy zamawianiu zaproszeń (braku danych, niezbędnych informacji), proces projektowy zostaje wydłużony o ilość dni potrzebnych na skompletowanie danych przez klienta.
  2.         Podstawą do realizacji zamówienia złożonego przez Klienta jest wypełniony jeden formularz. Nie przyjmujemy kolejnych formularzy.
  3.         Poligrafia Brajer zastrzega sobie również prawo do odmówienia realizacji zamówienia, gdy uzna, że termin na jego wykonanie jest zbyt krótki.
  4.         Poligrafia Brajer nie wprowadza zmian w tekstach oraz danych zawartych w Formularzu Zamówienia. Za poprawność tekstów odpowiedzialność ponosi Klient.
  5.         Poligrafia Brajer nie wykonuje tłumaczeń tekstów na inne języki.
  6.         Jeżeli treść tego wymaga, imiona i nazwiska zapraszanych gości powinny być w formie odmienionej np. Sz. P. Annę Michalską.
  7.         Przed  wydrukiem projektu/ów Poligrafia Brajer zobowiązuje się do przesłania Klientowi elektronicznej wersji projektu w celu sprawdzenia poprawności przez klienta zawartości tekstowej,  ustawienia tekstu i ostatecznej jego akceptacji.
  8.         Uwagi i poprawki prosimy przesłać za pomocą poczty mail.

DODRUK

1. Dodruk kilku zaproszeń (poniżej 10 sztuk) to koszt 20 zł plus koszt zaproszeń
2. Po akceptacji projektu nie dopisujemy już nowych zapomnianych nazwisk do listy zaproszeń. Ewentualny dodruk wiąże się z dopłatą 20 zł plus koszt zaproszenia.


DODATKOWE INFORMACJE


1. Minimalna ilość zamówienia to 20-30 sztuk (w zależności od wzoru zaproszenia). Każda mniejsza liczba (z tekstem klienta) to koszt 40 zł plus cena zaproszenia (bez kosztu wysyłki).
2. Druk zaproszeń na innym papierze: cenę ustala się indywidualnie.


SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ PRZED OKRESEM ŚWIĄTECZNYM I DŁUGIMI WEEKENDAMI

  1. Zamówienia realizowane są w kolejności otrzymywanych wypełnionych formularzy i akceptacji projektu.
  2. Zamówienia złożone 10 dni przed świętami lub długim weekendem nie zostaną zrealizowane na święta.

OPCJA EXPRESOWA
Realizujemy zamówienia EXPRESOWE. Do wartości zamówienia należy doliczyć 50% wartości zamówienia z wliczonym kosztem przesyłki.

SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ NA WINIETKI, ZAWIESZKI, KSIĘGI GOŚCI

  1. Zamówienia składane na dodatki ślubne 10 dni roboczych przed uroczystością ślubną traktowane są jako ekspresowe i należy doliczyć 30% wartości całego zamówienia.


CZAS REALIZACJI

  1. Przed zamówieniem prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy w celu zapytania o aktualny czas realizacji zamówienia.
  2. Termin realizacji zamówienia liczony jest od daty wpłaty na nasze konto i otrzymania od zamawiającego maila z akceptacją projektu, liczona jest zawsze ostatnia z tych dat.
  3. Istnieje możliwość ekspresowej realizacji. Zamówienie wysyłamy w ciągu 3 dni roboczych od chwili akceptacji i wpłaty-   dodatkowa opłata  50% wartości całego zamówienia.
  4. Zamówiony towar wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej.
  5. Cennik paczek wysyłanych poza granicą Polski są indywidualnie ustalane w zależności od wagi oraz kraju dostawy.
  6. Nie wysyłamy przesyłek za pobraniem.
  7. Każde zamówienie przed wysyłką jest dokładnie sprawdzane i pakowane.
  8. Nie odpowiadamy za uszkodzenia które powstały w trakcie dostawy przez Pocztę Polską pod wskazany adres.
  9. Nie odpowiadamy za logistykę Poczty Polskiej, za czas dostawy pod wskazany adres.
  10. W razie osobistego odbioru należy dokonać przedpłaty na nasze konto bankowe.
  11. W razie osobistego odbioru prosimy o telefonicznie uzgodnienie terminu spotkania.
  12. Przy odbiorze osobistym należy doliczyć 1 zł jako koszt pakowania.
  13. Cennik wysyłek Pocztą Polską jest uzależniony od wielkości zamówienia:
  • próbki: list polecony priorytetowy 7,50 zł
  • paczka 17 zł (paczka 48)
  • dodatkowa opcja "sprawdzenie zawartości" przy listonoszu 6,20 zł

REKLAMACJE

  1. Termin rozpatrzenia reklamacji wynosi 14 dni roboczych od momentu otrzymania przez nas wadliwego towaru wraz z pismem reklamacyjnym.
  2. Zgłoszenie reklamacji należy dokonać w ciągu 10 dni od otrzymania przesyłki.
  3. Nie przyjmujemy żadnych przesyłek przesłanych do nas „za pobraniem”.
  4. Reklamacji nie podlegają: w całości zamówienia na zaproszenia nie zaprojektowane przez Nasza firmę, różnice wynikające z indywidualnych ustawień komputera, wydruk grafiki, wybrana czcionka, papier, błędy w druku niewynikające z naszej winy, układ tekstu, w przypadku przysłania słabej jakości zdjęcia, błędy wynikające z braku niezbędnych informacji w formularzu, uszkodzenia mechaniczne produktu, uszkodzenia powstałe w transporcie, zniszczenia powstałe z winy użytkownika, próby naprawy lub modyfikacje przeprowadzane na własną rękę przez nabywcę lub nieuprawione osoby, wady powstałe z nieprawidłowego użytkowania niezgodnego z jego przeznaczeniem.
  5. W przypadku nie wykupienia opcji "sprawdzenia zawartości" przy listonoszu reklamacji nie podlega zamówienie które zostało uszkodzone w trakcje dostawy przez Pocztę Polską pod wskazany adres.
  6. Reklamacji podlega: błędy w wydruku z naszej winy, różnic pomiędzy zawartością otrzymanej przesyłki a danymi wpisanymi przez Klienta w formularzu, reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych w czasie transportu tylko w obecności pracownika firmy dostarczającej przesyłkę. Warunkiem będzie spisanie wraz z doręczycielem protokołu reklamacyjnego.

 

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

Prezentowane wzory zaproszeń, zdjęcia oraz elementy graficzne stanowią własność firmy Poligrafia Brajer. Zgodnie z ustawą z 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. 1994/24/83) za naruszenie praw własności, kopiowanie powielanie i rozpowszechnianie przedstawionych treści oraz materiałów bez zgody właściciela podlega karze pozbawienia wolności do lat 2 lub grozi grzywna.

Kolory na zdjęciach (projektach) zaproszeń oraz wstążek mogą się różnić od rzeczywistych. Wynika to z różnorodności dostępnego sprzętu komputerowego oraz jego indywidualnych ustawień a w szczególności ustawień monitora i karty graficznej.

Nasze produkty są personalizowane i wykonywane na specjalne zamówienie. Przedmiotem świadczenia jest Produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji klienta.

Zawartość strony jest własnością firmy „Poligrafia Brajer” i podlega prawnej ochronie. Zabrania się kopiowania treści, używania zdjęć oraz odwzorowywania wzorów bez pisemnej zgody i wiedzy sklepu „Poligrafia Brajer”.